4/3 TIDEN GÅR...

Godmorgon godmorgon.
Det var meningen att jag skulle till min barnmorska idag på morgonen, vid 8.30. Men hon ringde vid 7.45, och sa att det räcker att jag kommer till henne på tisdag e.m. Hon tyckte det var onödigt att dra upp mig så tidigt på morgonen, när jag ändå var på UL i onsdags och allt såg bra ut! Gulligt av henne tycker jag!
Jag var uppe en stund på morgonen och åt frukost med Daniel, sen gick jag och la mig igen!

Igår så var vi i barkarby, som de flesta vet så har jag inte sådär superlätt att gå...men vi pallrade oss ändå ut dig, då det var några saker vi behövde köpa. Skulle till Barnens Hus, och köpa två resesängar till våra tjejer...men när vi kommer dit och frågar efter erbjudandet dom gjort STOR reklam för på hemsidan, och via nyhetsmail...NÄ DÅ GÄLLER DET INTE PÅ JUST BARNENS HUS I BARKARBY. "Vi är det nya barnenes hus..." Öhh?? Ungefär ALLA som var inne i butiken, var där PGA annonseringen. Jag blev besviken... Det blev ingen shopping... Så vi får köpa sängarna på blocket istället.

Vå åkte till Restaurang Alexandra i kungsängen och åt en bit god mat istället. Något vi pratat om att göra ett bra tag, men som inte blivit av. Det är så skönt att jag och Daniel är så lika när det gäller att gå ut och äta, vi är nämligen så båda två att vi gillar att äta, men sen åker vi gärna hem! haha...så 40minuter var riktigt bra gjort av oss att sitta kvar där! Mycket mysigare med att åka hem och prata tycker vi! Sen konstaterade vi i morse, att vi är precis tvärt om när det gäller frukostar! Då kan vi sitta i timmar och bara njuta! :D

Nu ska jag göra lite lunch!

Ha en bra dag.

PS. det känns lite konstigt att det regnar ute... hoppas det inte fryser på bara, utan önskar att solen kom och tog bort all snööö! DS :D

Kommentarer
Postat av: mockan

vill bara tipsa dig lite ang sängar. insatsen till vagnarna passsr utmätkt som resesäng till en början. men kan ju va klumpigt om ni ska ut på längre resor då passar ju resesäng bäst. du får kolla imorgon på loppisen om du kan hitta ngn. kram fina du

2011-03-04 @ 12:53:04
Postat av: madde

Tänk att det snart är dax Johanna!!! kram och trevlig helg!!!

2011-03-04 @ 17:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0