8:e MARS - TISDAG

Det var ett tag sedan jag visade bilder på min vardag!
Idag ska jag åter till barnmorskan, hoppas verkligen att det blir sista gången!


Blodtryck tas, har lyckligtvis alltid haft bra värden!



25/2-2011 Barnmorskebesök. Nu ska vi lyssna på hjärtljuden.


Bebismage V 36+5.
Lite bristningar har jag börjat få.


Jag gillar INTE tidiga mornar! Men jag bjuder på denna bild! Det gäller at bunkra upp med mycket kuddar, annars börjar man må illa när man ligger på rygg! Dags att se flickorna!
Detta är från UL Onsdagen 2 MARS.


FINA FLICKOR! (inte jag och barnmorskan asså... )


Nu ska jag göra mig iordning för att Daniel ska hämta mig. Ska som sagt till barnmorskan nu... sen ska jag lägga upp lite bilder av vad vi gjorde igårkväll! :D Kika in senare, så ska du få se! :)




Kommentarer
Postat av: jenny w

Så fiin och FRESCH!!

2011-03-08 @ 17:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0