Full rulle!

I helgen har det varit fullt ös hela dagarna. I fredags var min pappa och hans fru uppe och hälsade på. Det var helmysigt! Vi var ute och käkade på restaurang på eftermiddagen. Tjejerna skötte sig som prinsessor ska! :)
I lördags var vi hemma hos grannarna och hälsade på, och åt lite födelsedagsfika. På kvällen så kom Daniels syster med familj hit.
Idag så har mina kusiner varit här hela dagen. Det är väldigt mysigt med besök, men man blir trött! :) En ny fas i livet helt klart!
Både denna och förra natten har vi sovit otroligt gott. Tjejerna har sovit i sin egna säng. När vi gett dom mat på natten så har vi gjort det under största möjliga tysnad, med släkta ljus och inget gulligull! Även om vi är GRYMT sugna på att pussa och krama på dom! Egentligen så vill vi att dom ska sova i våran säng, men det är ganska skönt att vänja dom vid egen säng på direkten.

Imorgon ska vi nog bara slappa och ta det lugnt, på eftermiddagen kommer våra vänner sara och Marianne hit på lite bebis-gos!

Jag tänker på BB, och förlossningen dagligen. Skulle vilja åka tillbaka dit och krama om alla UNDERBARA människor som fanns där för oss!

Sköt omn er!

 


Vå underbara lilla familj :)


Amanda myser i morfars knä.


Mamma och Mandy pussas.


Mamma och Livis pussas.


Kommentarer
Postat av: Marianne

Vilken fin familj!!! Jag längtar tills jag får träffa tjejerna nästa gång.

2011-03-27 @ 22:19:06
Postat av: mockan

Tack för att vi fick träffa era små underverk. Vill lova att barnen har pratat om småtjejerna. Tobbe och jag åkte faktiskt tbx till förlossningen efter att vi fått melwin, det var mkt uppskattat.

kram kram

2011-03-27 @ 22:32:53
Postat av: Lisette Dagefors

Vilka underbara bilder! Åh vad jag längtar tills vi får komma och hälsa på er!

2011-03-28 @ 12:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0