TRÖTT!

Jag är så ofantligt trött, HELA TIDEN! Det är oerhört frustrerande, orkar inte göra någonting alls!
Jag sover gott på nätterna, men ändå skulle jag kunna sova dygnet runt!

Jag tror att det är pågrund av allt pollen...jag käkar alla mediciner man kan för att lindra allergin! Det finns så mycket saker här hemma som jag vill fixa med, eller egentligen inga stora saker. Men tex att damma, det blir världens projekt!

Idag ska vi till BVC, men jag orkar inte! Jag vill inte! Men jag måste ju...Det blir en promenad till centrum, och promenad hem...alltså 7km...inte precis något jag hurrar över, när jag inte ens orkar ta på mig mina kläder! ;(

Just nu sover tjejerna, och jag ska väl försöka få i mig lite mat. Som tur är så göra Daniel matlådor till mig varje dag, så det är ett "bekymmer" mindre.

pust...jag har sagt det innan, och jag säger det igen! Gud ge mig styrka nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0