Vagnen

Nu ligger tjejerna och sover ute i vagnen. Dagarna börjar bli mer och mer lika, och vissa mat och sovrutiner börjar sitta.
Jag har skrivit innan att vi låter dagarna komma som dom gör, och det gör vi. Men det blir lixom ändå samma mönster. Jag tycker det är skönt att veta på ett ungefär hur dagen ser ut, men varken jag eller Daniel vill pröva någon Anna Walhgren metod.

Snart flyttar vi in i huset, det känns så fantastiskt bra! Bara känslan av att vi får eget rum är ju underbar! :) flyttlasset går den 29/10, grabbarna bär och vi tjejer fixar med annat!

Måste säga att jag blir väldigt glad när någon kommenterar bloggen, sker tyvärr inte så ofta! Och det är inget jag kräver heller för den delen, jag är nämligen oxå dålig på att kommentera i dom bloggarna jag läser! Haha

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Kristine Yngfors

Hej Johanna!



Jag kikar in på din blogg ibland! =) Tycker den e mysig och dina tjejjer är så fina!



jag har också en blogg, och det är inte alltid folk kommenterar... men många läser - det är ju det som räknas !



Men jag ville bara säga att jag tycker du har en så mysig o fin blogg. Vilken supermamma du är! KRAM Kristine

2011-10-19 @ 12:29:02
URL: http://kristineyngfors.blogspot.com
Postat av: Majo

Så gott de sover.... Ni verkar göra lite som vi med rutiner, de får komma av sig självt. Det blir ett mönster tillslut ändå även när man inte bestämt det! Jag tycker det fungerar jättebra för alla, det som styr allt är ju i slutändan barnet, barnen i ditt fall :-) Jag tycker inte man ska behöva hålla sig till en viss metod utan göra det som känns rätt, gå på magkänslan!

2011-10-19 @ 20:55:44
URL: http://lillahultet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0