Jag är bara så otroligt less på min S K E ...

Jag är bara så otroligt less på min S K E T N A H O S T A!!!!!! Minns inte ens när jag fick den, men jag tror den har suttit i minst 8veckor nu! Ska till läkaren nästa vecka! Hjälper inte med hostmedicinen, jag kan inte sova! Soffan är numer min favvoplats på nätterna, vilket innebär att daniel får ta girlsen nattetid! :(!!! Jag får dåligt samvete, men vad ska jag göra? Övertalade Daniel att sova med mig här ute inatt, så att vi kunde dela på jobbet trots allt... Turkiet nästa vecka, alla i samma lägenhet! Unrar hur det kommer gå... Ibalnd hostar jag så mycket att jag håller på att kräkas! Inatt har det verkligen varit en av dom värsta! Vaknade vid 5 av att Liv grät och ville ha nappen.. Och sen har jag inte kunnat somn om! Ligger här och bloggar(!?) börjar känna att min hunger blir starkare... Inne i sovrummet ligger det en liten sångfågel! Haha... Phu!! Jajaja.. Försöker igen då...!!! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0