Nya krafter

Jag mår så mycket bättre nu än för någon vecka sedan! Tack Gud för att du gett mig krafter!

Det är såå roligt med tjejerna, och nu känner jag sån innerlig kärlek till mina barn!
Låter kanske illa, men jag tror inte jag riktigt vetat hur mycket kärlek man kan känna för sina barn.
Det liksom spritter i mig, jag längtar efter dom hela tiden, vill bara busa och pussa!!! Igår sa Amanda Heeej och pussade mig på munnen för första gången! :D

Jag tror att det första året var ett år som tog knäcken av mig, men på något vis har det vänt nu! Å det kommer fortsätta såhär hoppas jag!!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad glad jag blir av att läsa detta!! :D



Gud är god!!

2012-04-23 @ 15:27:44
URL: http://markaria.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0