Löprundan...

Jag bestämde mig för att göra någon form av träning nu på morgonen. Antingen ett pass, eller ut i skogen och sprigna. Det blev det sistnämnda. På med skorna, i med musik i öronen, sen koppla upp mobilen mot gps kordinatorn, sen fanns det ingen återvändo.

1,7 km och 20minuter senare var jag helt slut! Deckad, kall som en iskub utanpå kroppen men varm som en ugn inuti! kanske låter lite, att inte ens springa 2km! Men jag är nöjd!! DET är huvudsaken! Jag kunde lika gärna bangat och vilat i soffan!

Kommer garanterat göra det igen. Men frågan är när? Och hur långt!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha du skriver roligt! Sista raden var kul. KRam på dig! snart är vi baxs in seweden, då ska vi kramas=)

2012-03-12 @ 15:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0