Kvarteret Sylta...

Ytterligare en dag hemma sjuk...
men imorgon är vi lediga båda två så då hade vi tänkt att vi skulle bli friska!
Våra underbara vänner Anton & Jenny som förövrigt oxå är våra grannar bjöd in oss på fika hos dom ikväll...men tyvär var vi tvugna att tacka nej!
Tråkigt tråkigt...vi var iväg och handlade lite chips och godis som vi myste med framför en bra film. Nu ska vi kolla på ytterligare en...men då handlade vi även lite grejer till A&J, när vi gick upp till dom och lämnade sakerna så ropade deras dotter JAAAaaaaa Johanna och Daniel!
Sedan sprang hon fram till oss och Pekade --- > ni är sösylda, jag är oxå sösyld! Så sprang hon iväg igen!
Underbara underbara 2åring, jag blir sååå sugen på att skaffa kids!

För en liten stund sedan knackade det på dörren, och kolla vad vi fick! En god kladdkaka med marsmallows! Nybakt, TACK!
Ni förgyller vår dag!
Älskar er



Kommentarer
Postat av: Lorre

åååh vad mumsigt... Men fy vad tråkigt att du varit sjuk så länge =(

2008-12-18 @ 08:02:25
URL: http://lorenita-m.blogspot.com/
Postat av: johanna

Lorena kul att du kikar in här då och då!

jag skulle skriva i din blogg men det fungerade inte...jag var tvungen att ha ett google login eller något annat...så jag får skriva på min egen istället!

vi har planer på att åka till USA någon gång, men vi vet inte när det kommer bli! Själv då? Ska du åka snart?

kram på dig, och kom hit snart!

2008-12-18 @ 10:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0