IDEÈR

Jag är igentligen super trött och borde sova för länge sen, Daniel ligger här brevid och försöker somna in...
Jag kan inte sluta kolla in heminredningsbloggar, älskar det verkligen! Jag får så mycket roliga ideér och vill göra massor i lägenheten! Det är sååå kul! Det kommer bilder inom en snar framtid, ja, så fort jag får energi att ta fram kameran och fota fina bilder!


KUNGSÄNGEN - JÖNKÖPING - ULLARED - VÄSTERVIK - KUNGSÄNGEN
Japp, på fredag bär det av!
Då ska vi göra en utflykt tillsammans med våra underbara vänner Tim och Madde. (Tråkigt att ni inte  Anton och Jenny kunde följa med )

dom hämtar mig på jobbet kl 16 på fredag. Då åker vi till Jönköping, sover hos Markus och Lisette! Mysigt! Sedan tidigt på morgonen så åker vi till Ullared och shoppar lite! T & M har aldrig varit där!
Sen på E.M så åker vi till Leif och Anitha i västervik och sover över tills på söndag! Då åker vi hem! Ska bli väldigt roligt!

Nu ska jag sova!
Kul att det är så många som läser och följer bloggen! Tack ni som skriver kommentarer!


kram

Kommentarer
Postat av: tina

Förstår precis hur det är att inte kunna sluta kolla inredningsbloggar! Haha! :) Det är ju så fantastiskt kul!



Va kul med en liten utflykt! Hoppas ni får en trevlig Valborg! Kram!!!

2009-04-30 @ 08:29:11
URL: http://timonhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0