ingen rubrik...;)

Sitter här på jobbet nu. Jobbar 12-21 idag, tog bilen ner till stationen idag! Hittade faktistk en plats, det är lite knivit när man slutar 21...om vi inte hinner med bussen som går 21.03 så går det inte någon buss hem från stationen...

Helgen har varit väldigt lyckad. Igår jobbade jag 12-21 men i lördags så hade jag ett fis-pass 10-14! perfelt, för kl 15 så var det kalas för emily som fyllde 3år! Efter kalaset så hängde vi hemma hos oss, 9vuxna och tre barn, grillade och hade det mysigt! Självklart käkade vi godis och chips oxå! Jag älskar att ha gäster hemma, så det var riktigt trevligt.

Peter och Jenny kom hem från Bali i lördags, men jag har inte pratat med dom...hoppas att dom har haft det bra! Förra helgen så fick jag träffa min älskade goggo, saknar henne så mitt hjärta brister. vi hade lite släktmiddag hemma hos eliassons i uppsala, farfar, janne, och pappa var oxå uppe!

På söndagen så träffade jag min kusin på kugngsholmen, det var mysigt för det blir inte att man träffas så ofta. Efter det drog jag och daniel till hillsong church på söder...

nu ska jag springa upp och jobba!

sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0