...NU ÄR JAG MED KRASSLIG...



Ungefär så här mår vi här hemma...Daniel har smittat mig!
Vet inte hur jag ska göra imorgon, får se på morgonen om jag är frisk nog att jobba! Vet ju hur mycket dom behöver mig, eftersom Daniel är hemma från jobbet imorgon så är vi redan 1kort...(Som ni säkert förstår så jobbar vi på samma jobb)
Men hmm...min kropp värker och jag är väldigt matt...har precis tagit ett varmt bad och ska krypa ner i sängen och sova nu!

Ja, så krya på oss själva! ;) Hoppas ni där ute har klarat er från förkylningar!

Kommentarer
Postat av: tina

Åh! Stackare! Så ni är sjuka båda två?! Hoppas ni blir bättre till helgen! Hur går det för Daniels tenta nu när han är sjuk då?



Så ni har beställt hem katalogen för H&M Home? Smart! Det måste jag också göra! :)



Krya på er! Kram!!!

2009-02-27 @ 09:07:15
URL: http://timonhome.blogg.se/
Postat av: Jenny Wiberg

NI ÄR BÄST!!!! Tänk vad bra att jag har er:)

TUSEN TACK!

2009-02-27 @ 14:44:27
Postat av: tina

Tråkigt att ni fortfarande är sjuka. Vi var i Västerås igår så det blev inget 30-års kalas för vår del heller! :(

2009-03-01 @ 11:25:47
URL: http://timonhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0