gävle...

Jag har varit hemma hos Elin och Martin i Skutskär i två dagar!
Elin "Goggo" är min faster och en utav mina närmaste vänner! Vi har alltid så roligt tillsammans! Vi bastade och pratade nästa hål i huvudet på varandra! Haha! Spelade in lite nere i studion oxå! Vilka talanger asså...jag saknar ord!



som sagt var...vi hade väldigt skoj! haha...att jag våga sjunga för dom är ett mirakel...Daniel har inte ens hört mig ta i så mycket som jag gjorde i studion på allévägen! ;)


Vi var över och lånade lite mjölk hos Wibergs, dettat lilla bustrollet ville bara vara med Daniel! Jag har fått en konkurrent! Men hon är så söt och ljuvlig så det gör ingenting!
...Daniel kolla på den, Daniel ska vi busa? Daniel jag vill komma till dig....
men när jag försökte så NIX...haha, men efter ett tag så gick det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0