TOMRUM

Just nu så är jag så arg så jag bara KOKAR!!!!! ÅÅÅÅÅHHH!!
Kanske en bagatell för vissa, men för mig så rasar delar av min värld just nu!

Det är nämligen såhär, vi är ju hemma i underbara kinna! imorse så tog vi på oss våra finaste kläder och skor och drog vidare till Elimkyrkan. En underbar predikan av Lisette för övrigt...
vi träffade Fredrik och clariza i kyrkan, och bestämde oss för att åka till dom och köra lite fyrhjuling och ha skoj! Då kunde man ju självklart inte ha på sig sina finkläder, och eftersom vi skulle åka tillsammans med markus och lisette så packade vi in kläder i deras bil och bytte om.

vi hade verkligen SKIT kul, körde som aldrig förr! Det var verkligen en upplevelse.
Men sen när vi åkte hem, och hoppade in i vår bil så glömde vi våra kläder och DATORN i markus och lisettes bil...och ja, detta uptäcktes inte förrens dom var hemma i Jönköping!!! Så arg, så klantigt! Vi glömde nämligen även våra bästa snyggaste skor, så Daniel har inga skor att ha på sig i veckan! Hoppas det blir fint väder, för han måste ha shorts på sig tills vi får tag på skorna på fredag!

som sagt kanske en bagatell för vissa...men katastrof för oss som har 50mil hem!

Ha det bra nu...


Kommentarer
Postat av: Eve

jag såg minsann inte att daniel hade nåra konstiga skor på sig..;) det va så roligt att träffa er, som alltid. Och lillebror är en sån fin kille. Du tar så bra hand om honom Hanshi. stor kram till er!

2009-08-02 @ 22:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0