KARLAHÄNDER!!

Haha, jag ser ut som hen karl om nävarna!
Nu har vi lagt fogen, och det blir såååå himla fint! Vi är så nöjda, nu ska vi fira med grillning!
Vi är rediga handverkare jag och min älskade makekrake!

Nu är det bara en enda sak som fattas och det är att ha DEJ på besök i sommar! Vi älskar gäster, och god mat! Så bjud in dig själv om inte vi hinner bjuda dig först vill säga!

Här nedan följer lite bilder!

Puss puss!

Ps. jag är sådär härligt GLAD! kanske är för att "sommartider" med gyllenetider strömmar från högtalarna! Gyllenetider = SOMMAR!


Bilden blev lite suddig....men ni ser ju hur bra det blir!




Såhär fin blir man när man fogar och fejar!


Nu har jag nästan provat på allt man kan när det gäller hantverk:
Målat, spacklat, lagt golv, skruvat gipsplattor, lagt fix, lagt kakel, fogat, figursågat i playwood...
allt detta är skitskoj, kanske ska satsa på att bli snickare eller något??

Kommentarer
Postat av: tina

Wow! Va fint det blev! Ni är ju såå duktiga!!

2009-06-18 @ 08:28:59
URL: http://timonhome.blogg.se/
Postat av: Mammutten

Vaaa duktiga ni är. Och va kul det var att träffas alla igår.

2009-06-20 @ 17:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0