KINNA

Idag längtar jag hem något enormt!
Vet inte vad jag ska säga, vill bara hem till alla!
saknar Markus&Lisette, Örjan&Pia, alla släktingar, Christoffer, min familj! Ja, alla....det som gör att man drar sig för att åka hem är att det blir så stressigt! man ska hälsa på alla på en gång, det blir lixom ingen "ledig helg" för man lägger sig sent och går upp tidigt, plus att det är så lång restid! hmm, men jag längtar! Varför kan inte alla bo på samma ställe? Jag trivs bra här uppe, har fått underbara vänner som jag inte vill flytta ifrån, samtidigt som jag vill bo nära alla där nere...

Jobbigt är det iallafall!


....KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-03-23 @ 17:57:07
URL: http://pinnenclariza.blogg.se/
Postat av: Anonym

å

ja förstår precis vad du menar.

tycker de så jobbit när hälften av dem man vill umgås med bor "däruppe".

man kommer nog alltid vara kluven tyvärr..

jag som har haft planer på att flytta upp

ja kommer ha så sjukt svårt att lämna mitt liv här,

tycker ni e så modiga som gjorde det.

ja ja ska faktiskt upp till gävle på påsklovet. v 15. =)

ha det underbart kära du

kram

2009-03-23 @ 18:02:24
Postat av: pinnen

haha de va från mej :P

2009-03-23 @ 18:03:24
Postat av: pinnen

å

ja förstår precis vad du menar.

tycker de så jobbit när hälften av dem man vill umgås med bor "däruppe".

man kommer nog alltid vara kluven tyvärr..

jag som har haft planer på att flytta upp

ja kommer ha så sjukt svårt att lämna mitt liv här,

tycker ni e så modiga som gjorde det.

ja ja ska faktiskt upp till gävle på påsklovet. v 15. =)

ha det underbart kära du

kram

2009-03-23 @ 18:06:13
Postat av: Pia

Förstår att du hr ett ben i varje "läger"... Det ordnar sig nog med tiden ska du se. Kolla på min blogg, där har jag tagit kort på ett par fina skor jag fick av dig för flera år sedan...Har du mer info om skorna tar jag gärna den. Jag kan ha skrivit fel också så då kan det ju vara bra att rätta till det!



Välkomna hit om ni åker ner, vi längtar efter er med!!!!!



Kram kram Pia och hennes familj + tokiga röda hundar

2009-03-25 @ 15:07:48
URL: http://www.livetpafyran.blogspot.com
Postat av: Mia Agnes & Jernberg

Hej vi saknar er oxå. Vi bor alldeles för långt ifrån varandra. Det är in så lätt att ta en fika ihop, det krävs en hel del planering. Jag är hos michael och mia vi ska se på Robinson känner mig lite sliten har haft magsjuka i tre dagar. Mamma och pappa är GTB med några kompisar.Sköt om varandra och stora kramar från mini kusinen, Moster mia och Rally jernis.

2009-03-28 @ 19:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0