TORSDAG

Nu ska jag snart åka hem till Tim&Madde.
Anton&Jenny, jag&Daniel samt Tim&Madde skall planera för vår kommande hemgrupp/Bönegrupp.
Vi har bestämt oss för att vi ska starta en grupp som vi ska ha varannan vecka, träffas och be och prata om Gud och livet! Sånt här behövs!

Jag har inte ätit något idag...förutom frukost och en morot...är lite småhungrig! Vi har inget hemma...eller rättare sagt, jag orkar inte ställa mig och laga mat! Det är så tråkigt att laga till sig själv, jag har inte någon inspiration! Och definitivt inte när det är ett stor E.K.O i kylen...
ska åka och handla lite nu. Daniel har skrivit tenta idag, och han är oxå hungrig. Ska fixa något käk till oss helt enkelt så att vi inte svälter ihjäl!

NU orkar jag inte skriva mer...haha...jag har varit ledig i två dagar nu, har inte gjort någonting alls! Tråkigt eller avslappnande? Har inte bestämt mig vilket ännu...

Men en sak vet jag säkert, och det är att jag är KÄR!

LOVE/J

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej min kära...

va kul att du hittade till min blogg,

nu skall även ja följa din.

Det går bara bra i plugget,hehe lite mycket nu på slutet bara..

hur går de me jobben?

ha en underbar dag kram

2009-03-15 @ 13:32:01
URL: http://pinnenclariza.blogg.se/
Postat av: pinnen

hej min kära...

va kul att du hittade till min blogg,

nu skall även ja följa din.

Det går bara bra i plugget,hehe lite mycket nu på slutet bara..

hur går de me jobben?

ha en underbar dag kram

2009-03-15 @ 13:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0