SPINNING

Sitter här i soffan och känner mig som en "dö sill"
Körde verkligen slut på mig själv idag på spinningen! Har nog faktiskt aldrig svättats så mycket, det rann överallt...bakom öronen i nacken, armarna, ja överallt!! Det droppade till och med EN droppe på cykeln! HAHA 
Det gjorde mig mycket stolt och glad! Då kännde jag verkligen att jag gav järnet!

Nu har vi varit och käkat varsin kebabrulle! Intalar man sig själv riktigt mycket så är det faktistk väldigt nyttigt!!
Sallad, kött lite sås! Mmm, och självklart vatten till detta! Visst låter det gott och bra?

Mitt träningschema såhär långt har sett ut följande!
(Köpte kort förra tisdagen)

Tisdag: Gym (biceps och rygg)
Osdag: Gym (Mage och bröst)
Torsdag: Gym (Vader och mage och biceps)

Denna vecka:
Måndag: Gym (Biceps och rygg)
Tisdag: Spinning 55min



Det är skoj att träna!

Kommentarer
Postat av: Mammutten

Va duktiga ni är att träna. Fortsätt med det!

2009-05-23 @ 18:25:19
Postat av: tina

Grymt bra jobbat! :) Spinning är verkligen så sjukt jobbigt! Kram!!

2009-05-26 @ 12:08:57
URL: http://timonhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0