HÄLJ!

Snart är dej helg, underbara, underbara helg! Bara 4timmar kvar på jobbet. Är hemma kl 18. vet inte riktigt vad om händer ikväll, en del av mig är sugen på att ut och springa...en annan del VRÅLAR NEEEIIJJJJJJ!

I helgen händer det inte så mycket, jag vet att vi ska hem till Gustafssons imorgon. Men resten av helgen är obokad, skönt!
Jag kan tänka mig att vi drar till gymmet en sväng. IKEA kommer nog få två kunder, vi måste köpa en spegel till gaderoben. Den är nästan helt klar nu, bara lite småfix kvar! Tycker faktistk att vi är duktiga.

Ja just de...sen ska vi nog fixa med listerna i hallen så att vi kan sätta fast golvtröskeln...röj i förrådet skulle oxå passa bra. Hmm, ja, det fanns visst en del saker ändå. Nu måste jag sluta, innan jag kommer på mer saker man kan göra! ;)

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0