Kinna- Stockholm

Hej hej!
Kom hem från Kinna för en dryg timme sedan. Det har varit väldigt roligt att vara nere och hälsa på. En mycket intensiv men rolig helg! Vi kom ner i fredag och då åkte vi till badhuset med, Markus, Lisette, Goggo, Martin, Pinnen och Pinnens kompis. Självklart så följde ju Koffe med oxå, vi överrastkade honom...han visste inte om att vi skulle komma hem till hans födelsedag! Han tappade rösten och kunde inte få fram ett ord! Han blev så glad! :D
På fredagkvällen så åkte hela gänget hem tilll Dagefors och kollade på Idol. Lisettes lillasyster kom över och visade upp sin 2veckors bebis! Såå söt!

I lördags så åkte Jag, Daniel och Markus på en loppisrunda. Vi besökte 5-6 olika loppiasar. Hittade inte vad jag letade efter men det var väldigt roligt.
Kl 14 så var det kalas för världens bästaste brorsa! Han är 12bast nu! :) träffade mostrar, kusiner ooch mormor! :D

På kvällen drog vi vidare på konsert i Elimkyrkan, stannade kvar där på fika, och följde sen med Örjan och pia hem. :) När vi kom hem från dom på kvällen så kollade vi på Wallander - Celisten, den var bra! Somnade kl 3 på natten!

Idag så var vi på Gudstjänst i Elim, sen drog vi hem till Lina Lygneroth. Hon har en underbart vacker atelje med konsverk hon skapat. Hon är fantastiskt duktig på att skapa, måla och skulptera saker. Blev väldigt inponerad! Skulle kunna köpa massor med saker...Besök gärna hennes hemsida! http://www.lygneroth.se

Efter detta så åkte vi hem till farfar och åt lite mat! Det var riktigt roligt. Markus och Lisette följde med. Alla människor vi umgåts med i helgen betyder SÅ OTROLIGT mycket för oss!
Vi åkte till Rydal vid 16- tiden och drog hemmåt vid 17.30...

Resan gick bra...jag låg och sov hela vägen! Daniel var en ängel och körde! Jag vet inte riktigt vad det är men jag mår illa lite då och då...det är lixom ända upp till halsen...vet inte om det bara är att jag inte mår så bra, eller om det är stress, magsår eller något annat.
Riktigt jobbigt är det, ska försöka sova nu, men känner ppå mig att det kommer att bli svårt för att jag mår så illa! Var sjukskriven för två veckor sedan för att jag mådde såhär då med...så det känns lite dumt att bli sjuk igen. Måste kämpa på!

Ett långt inlägg...
Hoppas ni sover nu när jag skriver detta!
KRAM Johanna

Kommentarer
Postat av: Jennaaan

Heej Johanna!

Svinis börjar gå över nu...haha. Jag börjar bli bättre, jag kan stå och gå igen! Så det känns bra.

Jo man har ju tröttnat en del på soffan och tvn alltså. Nu vill man bara ut och springa egentligen!! Men nix...

Läser att du är illamående, hoppas det går över!

Ses snart! Kraaam

2009-09-21 @ 13:07:27
URL: http://jenniestenqvist.blogg.se/
Postat av: pinnen

mm de va en super helg, alltid kul att träffa er :D kram <3

2009-10-19 @ 11:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0