Snörvel snörvel...

Redan igår kväll så kände jag mig lite förkyld. Hela natten har jag varit illamående...känns nästan som sura uppstötningar.

Näsan har runnit och runnit och runnit...ja, jag har snart använt upp en hel toarulle och det känns som taggtråd i näsan.

Jag sov till kl 11 ungefär, sen gick jag upp och åt lite yoghurt, slängde mig i soffan och sappade på tvn, kollade facebook och lite annat.
Kollade på en film sedan, "bröllopsduellen" helt okej...men, jag fick aldrig se slutet. Jag streamade nämligen filmen (vilket är lagligt) men när den började komma till avslut, JA DÅ SLUTAR DEN BARA! Haha...

Nu kollar jag på vem vet mest, längtar tills Daniel kommer hem.
Jag ska vara hemma imorgon med, hoppas på att bli friskare då!

Sköt om er!

 

 


Kommentarer
Postat av: Jennaaan

;) jag ersätter dig imorgon!

krya på dig!

Kram Jennie

2009-09-02 @ 19:32:47
URL: http://jenniestenqvist.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej Vännen. Ville bara säga att du skall krya på dig & sköta om dig.



Stora kramar från Mia

2009-09-02 @ 20:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0