TJATAR JAG MYCKET?

Sitter här vid köksbordet och har precis ätit lite gröt och en macka.
Daniel börjar inte skolan förrens kl 13 idag, så han åker om någon timme.
När jag gick in för att kolla på tv i vardagsrummet så sneglade jag ut emot köket, vet ni vad han har gjort då!?
Han har satt på sig hörselkåpor...tjatar jag så mycket? ÄLSKAR DIG SÖTIS!

Jag frågade honom nu...
-Pratar jag så mycket så att du måste ha dom? Jag är ju helt tyst nu... ;)
-Ja, men det finns en risk att om jag tar av mig dom så börjar du prata.

Idag så mår jag förövrigt mycket bättre, håller det i sig såhär så ska jag verkligen jobba imorgon! Inte roligt att barra sitta inne och uggla!



Jag tycker det är så mysigt med era kommentarer. Jag saknar verkligen alla KINNA-BOR! Längtar efter er!
/Johanna

Kommentarer
Postat av: Theresa

Du tjatar väl inte? taskigt utav dala.. hehe.

För övrigt. update sker på min blogg i skrivande stund.

2009-09-03 @ 14:48:07
URL: http://theresaeriksson.blogg.se/
Postat av: Evert

Och vi saknar dig/er! Kramar

2009-09-03 @ 22:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0