Underbara barn!

Snart bär det av till jobbet! Jobbar 12-21 idag, och 10-17 imorgon. Det känns faktiskt helt okej att jobba fast det är helg...jag var ju ledig lite i veckan!

I helgen så är det RallyCross EM - FINAL, nu så håller vi tummarna!! Jag tror verkligen på att Jernberg kommer ta hem detta! http://www.jernberg-motorsport.se/.


Igår så var jag Jenny, och barnen ute och lekte lite i parken. Jag fick förmånen att fota deras underbart härliga barn! Dom är så ljuvliga! Så busiga, men såå härliga! :) Här kommer lite smakprov! :)





Nu ska jag äta frukost och göra iordning mig...tiden går så snabbt när man sitter vid datorn!
Om jag skulle lägga upp en bild på mitt hår nu så skulle ni alla få er ett gott skratt...men det besparar jag er !

;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fina bilder! Tack<3

2009-09-14 @ 13:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0