H.J.Ä.L.P

Jag blir GALEN!!!
Vad är det med detta landet egentligen? Hur i hela fridens namn kan det SNÖA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag vet inte vart jag ska ta vägen! Det är inte det som är meningen 21April, igår var det ju rena sommardagen!
Nu är det iof minimaliska flingor, men ändå! DET ÄR ORIMLIGT!!!!! Som Krishti Tomita skulle uttrycka det!

Jag ska trotsa vädret, jag ska gå till stationen idag oxå!

Igår gick jag 9km totalt. 2km till stationen, 1.5km från och till bussar, bilar, lägenhet etc samt 5.5km på jobbet! :) GRUMT VA!!! Men mina ben har tagit rejält med stryk, jag har gått i mina fantastiskt snygga converse...så nix, det ska jg inte göra idag! Idag blir det fula men sköna Reebok... :) Behöver inte alltid vara så fruktansvärt fåfäng i allt...hahah


Nä, nu ska jag kolla fejjan..

en annan sak bara! Dom andra tappringisarna på jobbet, har inventering idag... började kl 6. Men jag var med förra året, så jag slipper det idag! SKÖNT! Jag stänger ikväll istället!!


oVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0