lovely påskscelebration, and hejdlöst laughing...

Igår var en utav de bästa dagarna på väldigt, väldigt länge.

Vi var över hos Anton och Jenny, Stig lagade maten, väldigt god stek med rostade rotfrukter och potatis...
Vi satt och pratade om livetsgång och massor med saker i flera timmar...tillslut så gick jag och Jenny ut på balkongen och snackade, i evigheter, om allt!
Vi gick in för att besöka toan, var och en i tur och ordning förståss ;) och upptäckte hur mycket klockan var, ops,  03.30...men haha, det gör inget, vi gick ut och snackade ännu mer :)

Efter en stund blev det för kallt, vi gick in och spelade Supermario , och kollade på ZEKE PALM (youtuba det) Vi skrattde hejdlöst mycket...kl 04.45 tvingade vi oss att gå oss hem, ca 20meter bort...vi skulle ju trots allt upp och jobba!

Tack mina underbara vänner, ni betyder så oerhört mycket för mig/oss!!

Jenny, allt jag sa till dig igår, det menade jag, från djupet av mitt hjärta!
haha...haha...bara skattar när jag tänker på vissa saker från igår...


Kommentarer
Postat av: Alex

Härligt att ni hade det underbart!! Skratta behöver man verkligen!!! ;)

2010-04-04 @ 22:48:52
URL: http://theplaceofalexndra.blogg.se/
Postat av: Jenny w

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Du är helt UNDERBAR!!! Daniel med:)

2010-04-17 @ 22:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0