KALLA MIG NÖRD OM DU VILL...gör det...

Resenörd, det är precis vad jag är! :D
Om 93 dagar så sitter vi på ett plan som kommer ta oss till våra drömmars land! :) Igår så satt vi här och drömde oss bort, vi har hittat ett hotel vi troligen kommer bo på första natten i Bangkok.


KOLLA IN HOTELLET HÄR:
http://www.hotelclub.com/directhotel.asp?id=47975&checkin=2010-06-03&checkout=2010-06-04&tab=1
Kostar bara 175:- natten för oss 2

Vi planerade vad vi skulle ha med i väskorna, vad vi skulle göra första dagen i landet...gå ut och käka gott, gå till MBK (STOOORT köpcentrum) gå på massage...

Vi kommer troligen ta natt-tåget ner till Surat thani, för att sedan åka med färgan över till Koh Panghan, sen åker vi till Koh Tao, och sen till koh Samui.
Efter av vi varit på dessa 3 underbara öar, drar vi vidare till Malaysi och Pherentian Islands! :) Låter inte helt fel va?

WOW! Nu är det inte långt kvar...jag mår riktigt riktigt bra idag!


Daniel på flygplatsen i Amsterdam...

Första dagen i Thailand ´07. Vi vågade oss inte på maten den gången, men efter några dagar var vi inte lika fega :) Det är gott, och riktigt billigt!


Här äter jag bläckfisk...

Och lite frukt :) Mycket gott och nyttigt!


Ha de bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0