SOVMORGON

Undra om det är för att jag är gravid, eller om jag bara är trött? Men jag somnade vid 23-tiden igår, och vaknade kl 11 idag! Men skulle kunna sova mycket längre :)

Igår var vi iväg och fyndade en till bilbarnstol, så nu har vi två!

AKTA GRACO -Längtar tills vi får användning för dom!


Dessa underbart söta bäddset köptes på GEKÅS.


Även dessa köptes på GEKÅS, nu ska bebisarna följa med överallt utan att få ont i öronen :).



Våran tvättmaskin har en tendens att röra på sig när man tvättar...det spelar verkligen ingen roll hur stabild man ställer det. Vi har använt vattenpass, för att få den helt rak...funkar inte. Vi har tillochmed "plastskålar" Att sätta under fötterna så att den ska hoppa mindre...men ICKE! Såhär såg det ut när jag skulle hämta tvätten igår... hahahah


Kommentarer
Postat av: peter

Ni har helt enkelt för mkt tvätt i maskinen!

Mvh

Din ryddige broder

2010-11-23 @ 16:49:53
Postat av: Johanna

Är det så enkelt? Men så mkt har jag ju inte i...men när den skuttade ut såhär långt hade jag kört en 90C msakin...kanske har med det att göra?

2010-11-23 @ 21:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0