LEDIG HELG

Idag tog vi en välförtjänt sovmorgon, mycket mycket härligt! Jag hade ställt klockan på 10.30, men vi skulle nof kunna sovit mer än så! :D

Nu har vi ätit en god frukost, och ska bara göra oss iordning, sen drar vi till BROMMA BLOCKS! Ska kolla läget där! Se om vi hittar något skoj. Kolla lite barnaffärer, och jag ska kolla på svarta mammabyxor. Just nu har jag mina "vanliga" men jag kan absolut inte stänga dom längre! Inte ens med våld ;) hehe...så gummiband och långa linnen, då funkar det att ha byxorna uppknäppta! haha

Vi har pratat mycket hur vi ska göra med våra älskade tvillingar, skulle gärna vilja ha ett barnrum till dom. Men det går inte, för dom får inte plats i våran walk-in-closet". Så får sova inne i vårt rum tills dess att vi flyttar till större!

Nu är jag inne i min 19:e vecka, och vi längtar så efter att få se våra bebisar live!

Trevlig helg!
/Oss 4:a

Kommentarer
Postat av: Lina

WOW vad spännande :)

2010-10-27 @ 12:51:12
URL: http://linaseto.blogspot.com
Postat av: Mikaela

jag önskar magbild!!! :)

2010-10-29 @ 22:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0