Ullared...

Nu sitter jag här på jobbet, och har äntligen gått på rast! :) Jobbar 10-19 idag, unnade mig själv att äta ute. Det blev den goda Bondegrytan på Spanjoren, orkade halva. Så det blir mat tills imorgon oxå kanske ;)

I helgen var jag och tjejkompisarna på Ullared, för många är det livets höjdpunkt...för mig är det nästintill vardagsmat. Min familj bor 1timmes bilväg från Ge-Kås, så jag har varit där många gånger tidigare...
Men det var roligt, vi hade det mysigt! Hyrde stuga, riktigt trevligt faktiskt!

Imorgon jobbar jag 12-21, sedan ledig Onsdag... hoppat in extra 10-17 på Torsdag. Jobbar 12-21 på Fredag, och skulle egentligen jobbat helg... Men jag ska ju på bröllop i helgen, Alexandra ska bli fru Eliasson! Ska bli riktigt kul faktistk!



Min mage den växer, ibland är den supersuper stor, ibland lite mindre...hehe, beroende på om jag ätit eller inte! Men det är iallafall ett livligt litet barn där inne, hon/han röjer gärnet när mamma ligger på sidan! ;) En fantastisk känsla, JAG ÄLSKAR DET! Nu längtar vi bara tills Daniel får känna en liten spark. Jag är i Vecka 15+4, och är oerhört lycklig över att vårt barn börjat visa sig vid liv alla redan.

Nu ska jag kila vidare!
Sköt om er

Kommentarer
Postat av: Marica

Ullared?

Funderade på om vi skulle passa på att åka förbi dit nu i sommar.. eller hmm, får nog blir närmare hösten med tanke på bröllopet. Fattar inte att jag ska bli fru ! Och tänk att ni ska ha tvillingar du och daniel:D Stort grattttis!

2010-11-15 @ 20:15:52
URL: http://littlemizzme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0