IKEA

Idag har vi gjort debut att göra någonting utanför dörrarna utan pappa Daniel! Vi har varit på IKEA. Det gick bra, men samtidigt hade jag STOOR hjälp av Hannah! (Hade varit svårt utan dig kan jag säga). Både jag och Hannah var helt slut när vi åkte där ifrån, våra barn ville inte riktigt sammarbeta med oss denna dag.
Blöjbyten, kräkningar, skrik, ammning, matpaus för mammorna, ännu mer hungriga barn, så gick vi ändå ett varv på snart världens störtsta IKEA. ;)

Det går bra att vara hemma själv, börjar få in rutiner. Älsklingarna älskar verkligen att sova ute, så detta får dom gjöra på eftermiddagarna. Idag ställde jag hårdliftarna på bordet på balkongen. Under tiden dom sov passade även jag på att slumra till. Sov i TVÅ underbara timmar! Nu ska jag väcka för att ge mat.
Daniel kommer hem från jobbet om 30 minuter, kl 19 ska jag iväg på styrelsemöte. Första gången efter förlossningen som jag gör någonting själv, utan barnen. Se hur det går med min bebisabstinens! Ikväll kommer svärmor hit en sväng, som även hon fått en släng av just - bebisabstinens.

På fredag åker vi ner till KINNA! Längtar så mycket att få visa upp våra prinsessor!!!

 

 

Liv

 

 

Amanda

 

 


Kommentarer
Postat av: jenny

Nej! Det är ju helt sjukt vad VACKRA era barn är!!!

2011-04-12 @ 20:08:52
Postat av: Helena

Heja er!!

2011-04-12 @ 21:03:39
Postat av: Marianne

Jag fick min bebisabstinens botad genom att få hålla i båda två, sätta på pyamas och sätta på pyamas en gång till när Liv hade spytt ner den första. Tråkigt att jag inte fick träffa dej den här gången, men vi ses snart igen. Kram.

2011-04-12 @ 22:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0