Onsdag 20/4-11

Idag får man en ytterligare bekräftelse på att man är förälder, för idag är det den 20:e och då får man barnbidrag. När man har två barn, får man dessutom flerbarnstillägg, på hela 50:-! ;)

Dagen har spenderats inne i pappas lägenhet, Daniel har blivit förkyld...någon har helt enkelt smittat honom. Men nu känner han sig bättre, lite feber och halsont har han haft. Vi sov middag en timme på eftermiddagen, riktigt skönt!


Foto: Kjell Eliasson
Inte ens jag och Daniel kunde först se vem som var vem...kan du?





På kvällen hängde vi med Markus och Lisette, vi åkte ner till Mos strand och grillade och hade det mysigt. Sen drog vi hem till dom och spelade lite settlers.

Nu är klockan halvtolv, och både jag och Daniel är trötta...men man känner att man behöver lite egentid, även om det innebär att man är uppe lite lite längre än vad man orkar.
Imorgon blir det ytterligare en softardag, ska väl åka hem till mamma och christoffer och säga hej. Sen ska vi på påskgudstjänst i Elimkyrkan på kvällen.
Åker nog hem på Lördag, då blir det en runda till min farmor, daniels farmor samt kusiner. Så...godnatt. //Johanna

Kommentarer
Postat av: Peter

Jag kan med 100% säkerhet säga att det är liv till höger!

2011-04-21 @ 00:03:21
Postat av: Marianne

Jag tror samma som Peter, men är inte 100% säker.

2011-04-21 @ 07:55:37
Postat av: mockan

det är amanda till vänster

2011-04-21 @ 20:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0