Torsdag 21/4-11

Skrev precis ett inlägg som jag råkade radera! hihi

Den här natten har vi inte sovit många timmar, i korta drag så somnade vi kl 6 på morgonen...för våra älsklingar ville inte sova! :) haha... jag fick några gråtattacker under kvällen! Men jag har världens bästa man! Vi har iallafall sovit fyra timmar på morgonen, sen sov vi en timme tillsammans på eftermiddagen, och jag fick sova en timme extra medan daniel tog barnet som ville ha mat ;)

Trött som bara den, men nu drar vi på gudstjänst i elimkyrkan, så att vi är lite sociala iallafall!
Vi hade planer på att åka och hälsa på lite andra släktingar på vägen hem när vi väl åker hem, men det kommer vi nog inte göra! Får ta det en annan gång!

Over and out.


Kommentarer
Postat av: Marianne

Hoppas att det blir en bättre natt i natt, så ni får sova. Kram.

2011-04-22 @ 00:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0