21/2 MÅNDAG

Helgen har varit underbar!
Det är så fantastiskt skönt att vara ledig varje helg. Daniel hade inte några visningar i söndags, så då var vi bara hemma och tog det lungt. Några vänner som flyttat från stockholm till västergötland var här på frukost vid 8. Så efter att dom gått hem vid 10-tiden, så gick jag och la mig och sov igen. Hade bara sovit 4timmar natten tills igår!
När jag vaknade vid 13 så käkade vi god söndagsmiddag, och spelade spel hela dagen! Underbart att bara umgås med varandra!
Nu ska jag kolla på halv åtta hos mig, sen familjen annorluna. Daniel är iväg med grabbarna och lirar innebandy!

Kommentarer
Postat av: mockan

johanna vi kanske e med. de spelade in från gekås när vi var där. kram

2011-02-21 @ 19:23:34
Postat av: Johanna

Japp, det blir spännande att se! :)

2011-02-21 @ 19:26:11
URL: http://dajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0