16/1 TRÅNGT

Sitter här i soffan, jag märker att dom inte tycker det är så kul när jag sitter upp..för det sparkas och knuffas väldigt mycket där inne. Känner speciellt hur den vänstra tvillingens huvud trycker nere, och att den högra tvillingens ben/knän trycker uppe vid revbenen. Det lixom "knäpper" när dom rör på sig. Men så fort jag lutar mig bak i soffan så blir det genast lugnare.
När jag ska sova eller vila i soffan och ligger på sidan, då är det oxå ett väldigt liv där inne. Jag brukar hålla ena handen mot den delen av magen som ligger mot soffan, och den andra håller jag på andra sidan magen. Hehe...du skulle känna!
Det är tillochmed så att jag inte vill gå och lägga mig på kvällarna, för att det är så jobbigt... brukar få somna med telefonen i handen, så att jag är så trött så att jag inte bryr mig längre...

Igår kväll så hörde Daniel den högra bebisens hjärtljud igen! Jag rörde lite på mig för att ändra ställning...NEJ, du får inte röra på dig! haha!

Vi älskar er tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0