Idag har jag varit extremt trött. Förstår ...

img_8281 (MMS)

Idag har jag varit extremt trött. Förstår inte varför eftersom jag sovit bra!  Har försökt att vila när tjejerna gör det, men  när väl bägge somnat, så vaknar en av dom direkt då jag sluter ögonen. Haha...tvillingar var det ja! ;) Men trots allt, så hittade jag någonstans inom mig en uns av energi. Tror det var för jag blev trött på kaoset, och att dammsugaren inte fick plats i städskåpet. Men nu är det fint!! Jag har släng, lagt i lådor och stuvat om! Snart kommer daniel hem, då blir det grillat och en kall cider :)


Kommentarer
Postat av: ttthorngren

Superfin blogg , gillar den STARKT !

kolla gärna in min blogg ..

ha en bra fredag kram !

2011-07-08 @ 16:01:27
URL: http://ttthorngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0