FEM ÅR!

Idag för fem år sedan blev vi man och fru!
Vilka underbara år, tillsammans med den mest fantastiska människan i världen!
Vi har hunnit med mycket, vi älskar att resa, och har två underbara barn tillsammans! Tänk, det hara BARA gått fem år, och vi har ett helt liv framför oss.

BRÖLLOPSRESA GRAN CANARIA
Minns du att vi köpte en flaska vid för 7:-...helt galet!

Jag blev kär i dig med en gång, och kärleken finns kvar. 
Vi skrattar mycket tillsammans, är varandras bästa vänner.
Självklart har vi tuffa dagar, och allt detta har fått oss att bli ännu starkare.
Men tillsammans med Gud så är vi som ett starkt rep som inte går att slita sönder.


FÖRSTA RESAN TILL THAILAND 2008
På denhär båtresan hade vi all solskyddsfaktor i väskorna...


ISRAEL 2005 TILLSAMMANS MED ANTON OHC JENNY.
Vi hade ett hotell med hiss, och pool...men det fanns inget vatten i poolen.


TURKIET 2007
Spelade väldigt mycket Yatzy!


SNYGGA DU I TURKIET 2009.
Tillsammans med Markus och Lisette hade vi vääldigt roligt!


THAILAND 2010


SISTA MAGBILDEN INNAN BB


DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA PAPPA!

ÄLSKAR DIG!!!

Kommentarer
Postat av: madde

Jag blir rörd när jag läser om äkta kärlek!! Det är såå viktigt att njuta av vardagen hur svårt den än kan vara ibland...jag berättade för Ebba att det var 5 år sedan vi satt och tittade på när ni gifte er...hon sa då mamma jag var ju bara 3 år då, men jag kommer ihåg det fortfarande!! kram till er!

2011-05-27 @ 17:23:38
Postat av: jenny

GRATTIS!!

2011-05-27 @ 18:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0