Fotboll

Igårkväll så hängde vi hemma hos Anton och Jenny. Härliga vänner!
Vi kollade på Sverige - Malta, som förövrigt var en väldigt tråkigt match! Det hände ju inte mycket...haha, tänk att vi ska vinna på självmål! Vad är det som händer egentligen.

Vi hjälpte även dom att lägga ut lite saker på Blocket, passade på att ta lite bilder på deras ljuvliga son Oliver.

 

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Har ju lyxen att vara ledig två veckodagar på rad varannan vecka!
Blir troligen så att jag fotar lite utomhusbilder på grabben senare under dagen!

Jag har hittat en mycket bra låt på Spotify. Sök på gruppen " Shane & Shane", och låten "I Miss you"

Sköt om er, och njuuut av solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0