SNÖKAOS?!!

Nu sitter jag på kontoret på jobbet...idag har det varit lite kaos här! hehe...men nu håller vi tummarna för att vi kommer bli mer personal på bygget!
Imorse när jag vaknade, så fick jag nog ungefär samma chock som alla andra kan jag tänka mig! Att det var en decimeter med snö ute... vi som hade tänkt att åka hem till kinna och hälsa på! Men utan vinterdäck så är det bara idiotiskt...så det blir en helg hemma i sylta istället!
Iof, så gör det inte så mycket, för vi har en del att stå i här! Bland annat så ska vi fixa blandaren i tvättstugan...vi har ingen där just nu! Men det kan ju vara bra sen när det bli rmassa med blöjbyte där inne! :D

Jag...eller vi, vi får väl se hur det blir...men det ska iallafall målas om i tvättstugan. Golvet ska få någon annan färg än blått, troligen blir det svart eller vitt!
Allt annat är fixat där inne! Känns roligt!

Nu ska jag ta vara på mina sista minuter på rasten och vila i soffan!
Daniel har tenta! Du kommer klara detta galant!!

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0