10 FEBRUARI - TORSDAG

Vaknade vid 11-tiden idag igen. Skönt att sova lite längre på mornarna. Gick ut och la mig i soffan inatt igen...det är det enda som funkar vissa nätter. Då kan jag ligga där ute och läsa, och äta lite mackor! :) För oftast när jag vaknar, och inte kan somna om på 10-20minuter blir jag såå hungrig. OCh då kan jag inte somna om pga det. :)
Men sen när Daniel vaknar för att gå upp till jobbet vid 7-8tiden så äter jag frukost tillsammans med honom.

Vi var hemma hops Hannah, Daniel och Jeremiah i Tisdags! Så mysigt att få gosa med en 7dagars bebis! Gör ju inte så att man längtar mindre precis! :)



Dom har köpt en babysitter som vi blev sugna på, den var så praktiskt. För man kunde ha den i flera olika lägen. Jag lägger upp en bild. Så detta innebär att dom som vi tidigare tänkt köpa/önskat oss, inte längre är aktuella. :)
Finns i flera olika färger. Det braiga är att denna är mycket billigare än den som vi ville ha först! :)
Finns flera olika varianter, bland annat från Babyproffsen, Baby1, och flertalet andra butiker.
Det som är bra med den är att man kan fälla bort den lilla bygeln längst bak, så att babysittern kommer i "liggläge"



Nu ska jag nog äta något.
Iallafall lägga mig ner, för det känns som att jag klämmer någon med mina revben :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0