Hallen just nu

Detta pryder vår hall just nu! Visst är dom fina! Det sitter ju en sånt vackert reglage mitt i allt...så därför är det inte helt symetriskt!

 

Nu på eftermiddagen, så åkte jag till Barkarby. Hängde lite på IKEA, käkade god mat, & shoppade. Sedan gick jag runt i lite andra affärer och fyndade. Jag behövde den här tiden. Inte att jag inte vill umgås med min familj, men jag behövde bara få vara ensam. Göra precis som jag ville, och inte anpassa mig efter någon annan. Jag känner mig som en ny människa med nya krafter just nu.

Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid min älskling.
Imorgon kommer pappa och Annica och hälsar på! Det ska bli superkul!
På fredag kommer mamma och Christoffer hit! Som jag längtar!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0