Helgen...

Vilken härlig held det har varit, trots dåligt väder.
I torsdags kom pappa och Annica på besök. Vi fikade och hade det trevligt.

I fredags hämtade jag mamma och Christoffer på flygplatsen vid 10-tiden, det är härligt att ha dom här. I lördags var vi i uppsala och firade min kusin som fyllde 16år.
Idag tog vi det riktigt lugnt på förmiddagen, mamma och Christoffer bor i övernattningslägenheten. På eftermiddagen drog vi till IKEA tillsammans med Hannah och Daniel, MEN det var så sjukt mycket folk ute på parkeringen. DOm hade tillochmed öppnat extra parkeringsplatser, tydligen så var det nyöppning...vi drog helt enkelt vidare till Kista istället.
Även här var det mycket folk, när vi skulle köra in i garaget så stod det att det var fullt...men vi kom in efter ett tag.
Vi käkade mat, gick i lite affärer och hade det trevligt.

Hannah och Daniel åkte hem efter Kista, vi andra drog hem och kollade på "Prince of persia". Nu ska vi sova :)

Lite bilder kommer här...


Sötaste Liv klinkar på pianor. Hon kan bli nått ;)

 


I mormors mjuka famn.

 


Mysigt att hänga med morbror.


Amanda och Christoffer


Jag har upptäckt att det finns oerhört mycket saker som jag vill ha...vill ha allt detta för att jag intalar mig själv att det kommer hjälpa mig på dagara...men om det inte gör det då? Då har vi saker i hela lägenheten, man måste ju ändå pussla ihop allt för att få plats...
Här kommer två saker som jag skulle vilja ha nuuu :)



BUMBO,
denna stol kan bebeisarna sitta i trots att dom inte kan sitta själva. Det är inte farlig för deras ryggar, bara dom är stabila i nacken. Tjejerna vill inget annat än titta frammåt nu för tiden, vänder man dom mot sig slutar det oftast i gråt.


bilden är tagen från google.





HOPPGUNGA,
Tänk vad roligt, att kunna hoppa och skutta helt själv.


Här lånar Amandagodingen Jeremiahs hoppgunga...

 

G O D N A T T

 


Kommentarer
Postat av: Hanna W

Hej Johanna,



Ni får gärna låna vår hoppgunga om ni vill. Den är i nyskick. Grått tyg, lite vitt. (Säljs på Ullared för 189kr, om ni vill ha två..)



Eftersom själva selen till hoppgungor är så pass vid, kräver det att barnet kan hålla huvudet stadigt och även "bära sin egen vikt" innan man använder den. Så för att inte deras små ryggar ska behöva ta onödigt mycket stryk brukar man säga att man ska vänta till de är fem-sex månader.



Hör gärna av er om ni vill låna den.



Stor Kram

2011-06-20 @ 13:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0