Njuter av lugnet

Är precis hemkommen från kyrkan. Det är en rejäl utmaning att göra "nya" saker själv. Daniel var med en timme, sedan var han tvungen att åka iväg till jobbet. Som tur var finns det underbara människor som älskar barn och som mer än gärna hjälper till! Tack Madde och Sarika! :)

Jag tog inte in vagnen i kyrkan, för det är så bökigt att plocka upp och ner den från bilen. Så idag blev det bara bilbarnstolarna...men dom små damerna ville inte sova fast dom behövde. Amanda började illskrika inne i kyrksalen, så då gick vi ut och satte oss där andra föräldrar satt med sina barn. Båda tjejerna var riktigt trötta och somna en liten stund i famnen.

Nu när vi kom hem, så gav jag dom lite mat och sen ner i sängen. Egentligen "ska" man inte lägga dom i sängen på dagen, eftersom det tydligen gör att barnen kan tro att det är natt. Sängen ska bara sovas i på natten, så att dom förstår att dom ska sova länge. Men jag la in dom där, nu sover dom på mage. Det är ljust där inne, så jag tror att dom inser att det är dag. Jag skulle tippa på att dom sover i 1.5-2timmar nu. Men vi får se!

Ikväll kommer Tim och Madde hit på besök! :) Trevligt


Sötisarna sover så gott på mage!

 



Liv gossar med mitt gossedjur som jag fick när jag var fem år.


Kommentarer
Postat av: Lina

Men så gosiga!!!



Har aldrig hört talas om att de inte "ska" sova i sängen på dagen. Det kanske är nya rön?

2011-06-12 @ 19:59:24
URL: http://Linaseto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0