7:e Mars - Måndag

Jag undrar HUR många gånger ska man behöva gå upp på toa per natt egentligen? Inatt har jag nog varit uppe 7gånger...och det allra jobbigaste är ju att det kommer typ tre droppar! hahaha
Det var länge sen jag var uppe såhär tidigt på morgonen, men det var en telefonförsäljare som ringde...brukar alltid ha telefonen på ljudlös på mornarna...men inte idag! Så när jag skulle somna om efter 9.40, gick det inte för då började magen kurra! Men jag lovar att jag kommer sova en liten stund på eftermiddagen.

DAGENS PROJEKT: Duscha...kalendern blev genast fullbokad!

Imorgon, blir det ett besök hos Margareta, får se vad vi kommer fram till angående eventuell igångsättning. 38fullgågna veckor på onsdag...hör inte till vanligheterna med twins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0