Råttor?

En sak ni säkert vet vid det här laget är att våra tjejer är såkallade "kräkisar" det är absolut minst 2 kaskadspyor i veckan.

Ikväll kom en av dom, på ryamattan i tjejernas rum. :) Jag hörde ett ljud, precis som om man satte kranen på högsta sprutten. Vänder mig om, och där ligger Liv, omringad! Haha, Daniel lyfter henne, det kommer en till... Och där låg Amanda... Staxkarn fick lote spya i håret. Haha... Men båda var jätteglada ändå...

Jag börjar torka upp, och hittar en liten bit kartong, haha! Då inser jag att det är en bit från förpackningen av julstjärnan som hon fick tag på imorse! Lilla sötkorven! Konstigt att hon inte kräktes där och då, när hon hulkar sig bara hon får i sig en liten bananbit! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0