Diggar fett hårt!

Liv diggar till musiken, så otroligt gulligt!
För en liten stund sedan så åkte två fantastiska tjejer hem efter en trevlig  eftermiddag spenderad på saltstigen. Vi käkade ett "hopakok" som jag aldrig gjort innan - laxgryta! Hur gott som helst om jag får säga det själv! :)
Sara och Madde - ni är fantastiska. LÄngtar till nästa gång vi ses, det var så mysigt. Även om mina små brudar var rädda för Dollar. Jag känner att jag kan slappna av med er, och jag känner oxå att jag mådde lite extra bra efter att ni gått. Alltså inte för att ni gick, utan för att ni varit här! :D
Om dryga timmen ska jag hem till Annah-Linn på lite mysigt tjejhäng! Det ska bli såååå mysigt, så skönt och så roligt! LÄngtar gärnet!
Snart kommer Daniel hem - #Detbästapåheladagen
Hej då!
Glöm inte bort att du är värdefull, och att du betyder mer än vad du tror!

Kommentarer
Postat av: Jenny

HÄRLIGT!! Hälsa min fina syster!!!

2012-02-23 @ 08:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0