Pappaledig

Idag har Daniel tagit pappaledigt, åh fyy så skönt det är att vara tillsammans!
Sakerna som tar 1,5h för mig på morgonen, gick i ett nafs. Vi mös hela familjen i sängen på morgonen, ringde och skypade med min bror. :)
Sen gick vi in i tjejernas rum och gjorde iordning dom. Medans jag var inne och fixade iordning mig så gjorde Daniel mannagrynsgröt till tjejerna och dukade fram frukost till oss. Dom älskde verkligen gröten, kul! (hoppas bara dom får äta det, haha)
Nu ligger dom och sover, Liv inne i sin säng och Amanda ute i vagnen. Det är mycket lättare att lägga Liv inomhus, Amanda tycker bara det är OK att sova i sängen när det är dags att sova! Apropå läggningar, kvällsrutinerna går så underbart fantastiskt bra nu!!! Vi lägger dom och går ut, och dom gör inte ett ljud ifrån sig. Sedan sover dom mer eller mindre hela nätterna :) Denna natten var lite jobbigare, båda två vaknade upp och ville ha välling, men det var nog för att dom sov över ett mellis igår.
Nu ska jag städa lite här hemma.
Här står tjejerna i hallen hemma hos kompisen Jeremiah

En glad Amanda på IKEA

Det ska börjas i tid! (Liv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0