Tysdnaden är underbar...

Inatt fick jag sova i gästrummet, TACK ÄLSKLING! Jag vaknade upp en gång kl 2 av att det var tänt, (sov med öronproppar så jag hörde ingenting) Liv hade fortfarande inte kommit till ro, så far och dotter var nere i köket och åt gröt.
Tydligen så har denna natten varit den jobbigaste på evigheter... Och han tillåter mig att sova! DET är kärlek mina vänner! Men trots denna skönhetssömn, mellan 21-07 är jag trött som en filbunke! Kan nog sova i tusen år utan att bli pigg igen, haha... Tröttheten börjar sätta sina spår, jag dras med konstant huvudvärk och en yrsel som inte är från denna värld. Allt snurrar, och jag känner mig inte helt på topp!
Men nu har jag hittat lösningen som funkar för att barnen ska ha en mamma med lååångt tålamod-hörselkåpor med dunkande musik. Omvärlden blir avstängd, jag leker med mina barn, matar mina barn, byter blöja, klär på kläder, ja, så fort gråten är på ingång drar jag på mig barnens PELTOR KIDS och lyssnar på Hillsong! LOVELY!

Nu ska jag sova, för snart kommer pappa och Annica!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0