Morgonmys

Vilken härlig morgon, jag har energi! Tjejerna har varit hur duktiga som helst, trots at dom är trötta. Nu ligger dom ute i vagnen och myser, kvittrar och pratar med varandra! Hur mysigt som helst... Förutom den där eländiga hostan som aldrig vill ge med sig...

Idag tog jag en räd och letade efter nappar, hittade 8styckna till slut, inte på långa vägar alla nappar... Jag förstår inte vad dom tar vägen! Nappar försvinner precis lika lätt som strumpor och vantar!! :)

Jag inser precis att dom fått likadana kläder på sig av "misstag" idag, haha... Men det höll ungefär till förmiddagsmelliset, för då kräktes Amanda ner sin tröja, hennes tecken på att - nu är det nog mamma, jag är mätt nu!!

Vi inviger vårkläderna idag, hur bra som helst. Fyndade på rean på PoP. Tag tre betala för två, på alla reaplagg! Annars kan man inte handla där...

Vi får se hur vi gör efter vilan, ifall det hinns med en promenad med gungning, eller om vi bara går in. Allt beror på hur trötta brudarna är, för kl 12 kommer Sarika hit och lunchar! Livet är hårt. Haha :)

Nu ska jag röja, fixa iordning mig själv och vila!

Skepp å hoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0