host host...

Godmorgon, har förhandlat till mig så att jag börjar vid fyra idag...är sjuk!
Men man kan inte vara hemma hela tiden...jobbigt att behöva jobba in timmarna sedan, eftersom det bara blir massa karensdagar om man e hemma sjuk någon dag då och då!
Eftersom jag har VÄRLDENS bästa personal så ställer dom upp i vått och torrt!
Mysigt att jobba till nio och åka hem samtidigt som Daniel, det händer ju inte så ofta längre!

Det är så roligt när ni kommenterar i bloggen, då blir jag så glad!

Stor kram på er alla och god jul!
Vänner vänner, ni vet att vårt hem alltid är öppet för er va? Det är bara att slå en pling och bjuda in er själva!
Tycker om er!

Kommentarer
Postat av: Julia

God jul!

Ska verkligen se till o bjuda in mig till er. sen får ni ta o komma hit o kolla! :P Ha en spel kväll eller bara snacka skit som bara vi kan. Men det hinns nog inte med de här året ;)

Men ha nu en riktigt trevlig jul!!!

KRamkram

2008-12-17 @ 16:47:30
URL: http://mcjulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0