Här går det undan!

Jag försöker blogga så mycket jag kan!
Vi har inte någon dator hemma, men jag ska be Daniel hålla er lite mer uppdaterade!
Just nu sitter jag hemma hos svärföräldrarna, precis som förra gången! Det är så tråkigt att inte kunna lägga upp bilder, men framförallt blir det tråkigt för er att inte kunna se lägenheten!

Idagsläget så har vi målat klart hall och vardagsrum. Köket har vi börjat fixa med, ska strykas på ett eller två lager med färg till, plus att det ska upp en fondtapet i både kök och hall!

Det tar verkligen på krafterna det här med renovering, vi har iaf öppnat upp väggen till köket från hallen nu och det är jätte fint! Blev verkligen kanonbra! Ni måste komma hem och hälsa på! ;)

Vi vet inte när vi kommer köpa nytt golv, det kostar ju en slant...men jag tror inte att det kommer dröja allt för länge!
ha de gott!
kram från oss 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0